Moda noua?!

Avand in vedere ca programul meu actual imi permite contactele cu exteriorul intre orele 1 si 6 noaptea, si alea prin intermediul geamului de la bucatarie cand tre` sa fumez, am avut in acele momente ocazia sa observ trecatorii de la acele ore. Care trecatori nu existau, atatia cati erau ei, 5-6 pe noapte, sa nu fie neinsotiti. Toti, absolut. Insotiti, fiecare, de cate 3-4 maidanezi. Aia cu 4 credeam ca-s mai chiaburi, dar n-are cum, ca erau mai multi cei cu 4 decat cei cu 3.
Care cum aparea, cu sacosa-n mana, cu gluga-n cap, cu sticla la gura, sau orisicum, trebuia sa le se impleticeasca cei 3-4 insotitori printre craci. A dracu, nu mai vedeam picior de potaie pe dupa vreun garaj, ghena de gunoi, tufis sau masina parcata, toate apareau doar cand trecea vreun omustean si toate erau pe post de sireturi, indiferent de talie, marime, greutate sau numar de fire de blana sub barbie.
Acuma stau eu si ma panichez, daca Doamne-fereste o sa trebuiasca sa ies din casa in viitorul apropiat??? Ce ma fac daca in prezent toata lumea, dupa cum eu pot vedea, nu mai iese din casa decat cu cotarlele la joc de glezne? Daca eu nu o sa am javre gravitand in jurul genunchilor, nu e ca si cum as fi in cucu-gol? Nu mi-a zis nimeni de moda asta noua, habar n-am cum se procura noul accesoriu, daca se inchiriaza sau se cumpara de la mall, daca se poarta doar noaptea dupa o anumita ora sau si ziua, daca oamenii grasi se conformeaza si ei sau sunt scutiti pe motiv ca pericliteaza integritatea fizica a bietelor dobitoace...
Pai daca se poarta si seara, pot face un mic efort de imaginatie si sa vizualizez deja gagicile de gagici coborand din bemveu cu cei 3 cotei sarind din portabagaj prezenti la datorie si insotind-o in clubul fitos unde vor servi ( gagicile, nu potaile, desi nu pot sti sigur ) un 50 de jack cu redbull care coasta cat o zecime din venitul meu lunar.
Sau cuplul de indragostiti, el student, deci falit, ea nu tocmai top-model, deci disperata, prin urmare -> noaptea pe o banca in parc, initial decor romantic, dar datorita insotitorilor -> decor de filme cu werewolves. Coteii se imbarliga intre ei printre banci si boscheti, gravitand in jurul celor doi cum graviteaza electronii in jurul atomilor... Iar indragosteii se bucura unul de prezenta celuilalt. El se intreaba cat trebuie sa mai braveze pana sa-i bage mana sub bluza, ea se intreaba cat de disperata trebuie sa fie daca a ajuns sa se congeleze noaptea in parc. Iar maidanezii urla la luna, facandu-si cu stoicism datoria...
Sau strainezii, care vor fi intampinati la aeroport cu traditionalele paine,sare si haita de maidanezi insotitori, care mai de care mai naparlit si puricos, totalmente incadrabili in speficiul si ospitalitatea poporului Romanicai. La iesirea de pe aeroport li se vor inmana si pliante cu instructiuni de folosire a coteilor, scrise in limbi de circulatie internationala, adica in aramaica sau sanscrita.
Continuati exercitiul de imaginatie luand in vedere noua moda aplicata la o discoteca sambata seara in august pe litoral.