Efectul Vlad, partea intai

O fost Vlad, se stie el care, pe la mine acu` vreo saptamana si cu degetul lui magic a dat click unde numa` expertul de el a stiut unde, si a alintat setarile placii de sunet incat subwooferul meu sa se auda ca un subwoofer, nu ca motoru` de Dacie.

Dupa plecarea lui am testat si eu ca orice om normal si curios, care vrea daca s-ar putea sa aiba sunet de o mie de mii de megawatti in garsoniera, respectiva schimbare, prin darea volumului la jumate, iar ca rezultat, previzibil, mi s-a lipit un vecin de usa. Din fericire nu a fost unul dintre aia care au prins razboaiele si care au ca principala ocupatie cotidiana trasul cu ochiul prin vizor, ci un alt vecin, care a prins numai revolutia, si care mi-a declarat spontan si verde-n fata, cu neascunsa dragoste, ca decat sa mai stea in acelasi bloc cu mine, ar prefera sa puna lentila de contact ochiului lui Sauron, ala rosu, rotitor, spaima pomperiei si iubitor de munte impadurit cu orci, presupunand ca respectivul ochi ar avea nevoie de lentila de contact. Deduc in urma afirmatiei pe care a facut-o ca filmul pe care-l urmarea cand am produs eu seismul era sitcom romanesc, ca numai urmarind un asemenea film poti afla ce lucruri sunt mai greu de tolerat decat sa fii vecin cu mine.



Daca cineva vede in aceasta poza pe:
1. Vlad
2. Subwooferul meu
3. Blocul meu
4. Garsoniera mea
5. Vecinul meu
6. Un sitcom romanesc
7. Orice altceva decat ochiul lu` Sauron
ii recomand, in functie de numarul la care se incadreaza, tratament cu:
1. Vlad.
2. Placa de sunet Creative Sound Blaster X-Fi utilizata pe un 386.
3. Stat in casa 3 zile, fara facut de zgomot, fara aprins de lumini. Se va constata o crestere a interesului din partea unei anumite categorii de vecini si se va considera reabilitarea desavarsita in momentul in care ti s-a furat presul si soneria de la usa.
4. Vecini amabili, saritori, intelegatori, de treaba. Sau mai bine propun aici la numarul 4 un tratament care sa existe pe bune?
5. Mutarea la casa. In Siberia. Garantat fara vecini. Sau mai bine pe Marte?
6. Tratament cu cablu. A se consuma de preferinta bine infasurat in jurul gatului.
7. Orice alt tratament decat ochiul lui Sauron.