Tarzana mea

Nevasta-mea, desi femeie decenta si eleganta cu care mi-e mai mare dragul sa ies din casa, are o manie care odata ce-i sunt indeplinite conditiile de manifestare, ma face sa-mi doresc in acele momente sa fi fost paralizat de la glezne in jos sau orice altceva numai sa nu trebuiasca sa ies in oras cu ea. Mania asta este legata de toate animalele ce apar vizual in drumul nostru, iar nevasta-mea, ca o maniaca evoluata ce este, are toate accesoriile necesare pentru a-si putea dezvolta si manifesta mania cu grad maxim de succes. Adica :


-radar ultraperformant, neexistand situatie in care vreo mata, pisica, mat, pisoi, pisoias, pisicut, pisicuta, catelus, catelusa, catea, caine, dulau, maidanez, javra, sarla, potaie, cotarla, cotei, dromader, euglena verde, tyranosaurus rex, sa-i scape din vedere daca e in perimetrul de 100-150 metri in jurul nostru. Decat eventual daca se ascunde in vreo gaura subterana bine ascunsa sau e deghizat in paienjen. Altfel, nici o sansa.

- voce si repertoriu adecvat de alint pentru animalul reperat. Nici dupa 5 ani si ceva nu-i cunosc inca intreg vocabularul de cuvinte de alint si intreg repertoriul de sunete si mataieli pe care-l utilizeaza dupa ce a depistat vietuitoarea si dupa ce a abordat-o pentru a-i oferi portia de mangaieli, scarpinaturi si alinturi.

- silueta adecvata pentru a se putea arunca prin boschetii adiacenti stradutelor din jurul blocului. Ca deh, mai sunt destule exemplare care nu o cunosc inca drept Mantuitorul matelor maidaneze si paradisul ambulant al cainilor vagabonzi din Iasi. Si trebuie sa afle si acele exemplare cine este mama ranitilor din fauna urbana a metropolei.

- boul de mine care sa aiba rabdare si sa stea plouat in strada in timp ce ea foreaza prin tufisuri dupa nu-stiu-ce pisicutze sau scarpina in bot juma` de ora nu stiu ce maidanez jigarit care, desigur, "iiiii, tze schiumpieeel ieee".


Sa mai zic ca daca e vorba de facut cumparaturi, trebuie sa am grija sa fie la mine sacosa cu produsele din carne sau lactate, ca altfel din statie sau de la taxi pana la scara blocului, aia 20-50 metri sau cat or fi, nu mai ramane nici eticheta de pe salamuri si iaurturi, spre bucuria sutelor de mate si cotei care graviteaza in jurul blocului nostru?...


Noroc ca nu citeste si ea blogul asta, ca altfel nu v-as putea divulga planul meu. Cu prima ocazie cand mai iesim din casa si o sa o apuce sigur fugareala de maidanezi, voi fi si eu dotat cu vreo 2 sticle de benzina la mine, si sa vezi ce pup in bot, alint, si arunc cu benzina in toate masinile din cartier... Nici una n-o sa iert, de la Dacii la Mertane, toate o sa fie "schiumpieele" pentru mine, si toate o sa fie tratate cu jetul de benzina in parbriz si cu "na, papati, puiuti mici, saracutzii, na benzinuta bunuta pentru voi ca sunteti toooate friumoasse, iiiii".


Ea iubeste animalele si se comporta ca atare? Nici o problema, si eu iubesc masinile si o sa le iubesc exact la fel cum iubeste ea animalele..