Amintiri muzicale

Printre primele mele "intalniri" cu muzica au fost cam la un an dupa revolutie, dar trecerea spre a-mi deveni mare hobby si preocupare am facut-o la 4 ani dupa aia, cand in mare voga era ceea ce acum este numit eurodance. Eram copchil inca pe atunci. Am redescoperit recent niste piese din vremurile alea, si m-a apucat nostalgia. Ca sa nu pun link cu Culture Beat sau Haddaway, ca-s inca suficient de cunoscuti, am ales alte 2 piese edificatoare pentru acel curent:

Magic Affair


sau
Maxx



Dupa eurodance a fost in mare voga ceea ce se numeste acum eurorap-ul, iar daca dati un click aici veti vedea cam pe cei mai importanti exponenti ai acelui curent. Cam toate numele astea erau pe casetele alea audio "originale" cu selectii care se vindeau in draci la tarabe si aveau niste coperti foarte interesante, facute la imprimanta, trase la xerox apoi indoite si varate in carcasa casetei.
( Apropos, AK SWIFT e ala de-a cantat la Magic Affair. Si avea o melodie, anonima rau, pe albumul Omen III, la Magic Affair, de se chema Homicidal si tare mult imi mai placea... )