Bloghizm cu aberatie sau Trafic vs hexprimare

Sa moara mortu` daca mint, da` eu nu stiu adresa la siteul aista de unde scriu eu aceste randuri numite blog. Sa moara mortu` daca mint, da` nici deacritice n-am gasit vreodata pe vreo tastatura ( da` am gasit tasta <<`>>, sunt ciumec, ce mai, abuzez de ea cat pot, e chiar secsi tasta: `````` Secsi, nu?). Revenind, nu stiu veveve-ul la blogu` curent. Pe bune. Eu cand mi se scoala sa-mi vina a mai scrie aici, tre` sa intru pe blogu` lu` mentoru` si sa dau de acolo sign in. Iaca asa ii fac trafic la omustean. Si ca am ajuns la trafic, nu se poate sa nu mentionez deceptia de-am suferit-o astazi, cand am remarcat, pe pagina lu` mentoru`, unde omusteanu`-si tine blogu`, o chichineata dintr-aia mica, da` cu mare impact. Si-anume asta :


Counteru` asta, linkuletu` asta, limbricania asta, ce-o fi ea asta, care va sa zica ca indica ca omusteanu` (mentoru`) este interesat de cata lumea se perinda prin blog pe la el, sa bage ochiu`, sa bage commentu`, sa faca popularitatea babana, sa creasca mandria de sine. Pai bine nenicule, frumosule, bengosule, blogosule, mentorosule, care oricum te citea lumea, deci nu vorbeai singur, ia zi, de ce am fost eu lasat de prost ca funia-n gard sa cred ca blogheala asta e numa` pentru exprimare, de la oameni dotati, catre oameni dotati, unde se desfata ochiu` sa ceteasca treburi scrise de la spirit pentru spirit si de la sprit pentru sprit si etc. Si ca, ca orice chestie ce se vrea a fi altfel, un pic de underground i s-ar fi potrivit ca mana veterinarulu` in curu` vacii... Ca de-aia manelozaurii daca au de zis ceva, insemnand ca elogiaza pe ultima grohaiala a lu` guguta sau agata slute nebabardite, o fac pe mirc, si nu tin bloage. Cred ca bat campii acus. Da` n-ar strica la trafic, dac-ar fi sa fie.
Apoi hai ca bag si eu doua cururi de Keyra pe aici, si gata traficu`...
Apropos, cum mortii si ranitii s-o fi punand imaginea aia pe mijlocu` paginii, sa arate frumos incadrata, ca asa se face cand traficu` conteaza... Iaca de aia Keyra ramane pe data viitoare. Sac!