Replici conjugale (la plimbare)

Te plimbi cu femeia prin oras si iti scapa ochii dupa alta. Esti nevinovat, stii ca esti nevinovat, stii ca ochii au un creieras al lor, independent de vointa ta, stii ca pe aia n-ai sa o mai vezi niciodata si ca femeia ta e unica si aleasa, dar ti-au scapat ochii, reflex involuntar, si ce-i mai grav, femeia ta ti-a observat scaparea de ochi prin locuri necuvenite.
Urmeaza mai multe variante de replici pe care i le poti da. Care alegi,e treaba ta.


1.Replicile recomandate, care iti vor permite sa-ti desfasori restul calatoriei inspre destinatia prevazuta si nu inspre spital, dus cu targa.
Din aceasta categorie fac parte:
-ma uitam la BMW-ul ala, ce spoilere tari are.
-am crezut ca-i sora-mea, are paltonul la fel.
-tocmai imi intrase ceva in ochi, oricum n-am vazut nimic.
-ma uitam la ea, ca ma gandeam ca desi altii ar considera-o gagica tare, nu e nici un sfert din cat esti tu.
2.Replicile nerecomandate, scuze nefolositoare, care iti vor oferi senzatii tari la domiciliu, cum ar fi mancare fierbinte scapata "accidental" in capul tau sau tricoul tau preferat ajuns tot "accidental" la ghena de gunoi.
-ochii vad, inima cere, eu sunt inca in putere...( cica incercai sa fii spiritual.. )
-am uitat ca esti prin zona ( sinceritatea ucide )
-a, scuza-ma, n-am vrut sa te supar ( si prostia ucide )
3.Replicile masochiste, ( totodata misogine, daca nu stiai ) daca vrei sa experimentezi cum e sa dormi pe presul de la usa sau cum e sa ti se scoata la propriu ochii pe strada in mijlocul publicului spectator.
-care-i problema? ma uit dupa femei, ca am uitat ce e aia.
-uau, stii sa vorbesti?!
-ti-am dat eu voie sa vorbesti?
-comenteeeeeeeeeeeeeeeeeezi????????????!!!!!!!!
-ma uitam sa vad daca nu-i maica-ta, ca poate vrei mai nou sa fiu eu tac-tu
etc