Spam de bloc

Am sa caut un butoi dintr-ala mare de tabla, gen canistra/cisterna, am sa scriu pe el mare SPAM si am sa mi-l pun langa usa.
De ce?
Pai cand duminica dimineata la ora 10, cand dorm si eu asa cum doarme omul cand e duminica dimineata, fara grija si adanc si bine si dulce si doarme si patul sub mine, atunci sa auzi so bataia in usa, de am crezut ca pica peretii pe mine. Sarit din pat instantaneu, palpitatii de inima, iau mobila inainte in drum spre usa, "o fi polutia romana?", "o fi arzand ceva?", "ce-i, Doamne?", se auzea si galagie pe scara, ma chinui sa descui usa, usa nu se descuie, panica de pe lume, tremura si chilotii pe mine, deschid usa intr-un final, iar cand colo - tiganul cu carpetele pe umar isi ranjeste fasolea catre mine: "Cumperi covoare?".

Dumnezeeeeeeeeeeeiiiiiiiiii...

Apoi cum sa nu-mi trebuiasca butoiul langa usa, pe care sa scrie SPAM, sa am unde sa-i arunc dupa ce-i bat bine pe toti vanzatorii de covoare, perdele, biblii, asigurari si pinguini ecuatoriali care-mi abuzeaza mie usa la ora de dulce somn?