Depozitul de trei P

Am intrat si eu ca omu` cu treaba cand n-are cu ce pierde timpul prin metropola la Depozitul de Calculatoare. Ala de prin spate la Moldova, se stie el care. Si am intrebat eu, crezandu-ma intr-un magazin de computere si chestii adiacente, de un sistem. Unul oarecare, numai gata configurat si asamblat sa fie, sa-mi zica ei de care au. So cata stupefactia am creat. Sisteme? Incredibil, cum de-am putut intreba asa ceva. Pai ei n-au sisteme. Ei au mutre socate de parca erau niste farmaciste acre intrebate daca au tigari sau niste maicute controlate de stareta si gasite cu prezervative in sosete.
Bun, le-a trecut socul, mi-a trecut mie socul provocat de socul lor, am iesit pana afara sa verific daca am intrat unde credeam ca am intrat, si am reintrat. Ei au numai componente, ma lamuresc cu un scremut de bunavointa. Adica piese, explica ei la prostu` de mine, sa se prinda, da-l dracu`, daca tot a intrat la ei in cosmelie, pardon magazin. Si cica, din piese ei mi-ar putea face un sistem. Uau. Chiar vor sa ma dea gata. La cate invataminte gratuite capat eu in ziua respectiva, ar trebui sa ma duc duminica urmatoare la biserica sa le pun o lumanare de pomenire la vii drept semn de recunostinta. Si cica mai au si periferice. Mai aveau oleaca si se apucau sa-mi explice ce e alea, noroc ca mi-au observat venele umflandu-mi-se prin gat si frunte. Numai calculatoare nu pareau sa aiba, dar cred ca e mai bine asa, nu stiu cum ar fi explicat la lume ce e alea calculatoare.
Dupa cum au vazut eu, cat am stat la ei in chiosc, principalul produs oferit spre achizitionare potentialilor clienti, si inca gratuit, era pliantele. Cataloagele alea pline de ozn-uri ale lor. Intra lumea la ei, servea hartia, si iesea, intr-un ritm bine definit, fara nici buna-ziua, fara nici nimic, incat mi-am dat seama ca eu intrand acolo si fiind nepriceput, am gresit tragic deranjand linistea sacrala a "depozitului" prin intrebarea mea. Daca intram si eu si luam catalog si ma caram, nu deveneam trauma baietandrilor de acolo si nici un fel de anticrist in ochii acestora.
Ma rog, de ce se cheama "Depozitul de calculatoare" daca are doar piese, periferice, pliante si pitigoi pistruiati pe post de vanzatori in el? De ce nu se cheama "Depozitul de piese" sau "Depozitul de periferice" sau mai bine, "Depozitul de pliante"? Si de ce se cheama "Depozit" la urma urmei daca el se vrea a fi magazin?

PS Acuma pe bune, nu-mi dati in cap, stiu ca "Depozitul de calculatoare" e destul de ok pe felia lui, dar eu v-am zis pe bune ce mi s-a intamplat la cel din Iasi.