Despre zapping

Daca te-ai gandit vreodata ca trebuie sa-ti definesti mai clar personalitatea, poate ar trebui sa incepi prin a vedea in ce stil de zapping te incadrezi.
1. Zappingul Formula 1. Incepi cu postul 1 si ajungi inapoi la 1 trecand prin toate 99 de posturi in mai putin de 1 minut, iar ciclul se repeta pana peretii vor fi acoperiti de creierii mei explodati. Probabil suferi de fascinatia culorilor derulandu-se intr-un ritm nebunesc pe ecran. Eu apuc sa observ ca ar fi meciuri pe cateva posturi, dupa o ora remarc ca era postul cu nr 21, dupa alte 3 ore in care am apucat sa vad cate o milisecunda dintr-un corner si inca o milisecunda dintr-un penalty, ma resemnez si prefer sa contemplu in admiratie cat de rezistenta era telecomanda si televizorul si eu nici nu stiam.
2. Zappingul Moartea Bateriei. Nu suferi de fascinatia culorilor, dar suferi de mania apasatului de butoane. Daca ai gasit un post pe care sa lasi mai mult de 10 secunde, cu siguranta o sa trebuiasca sa reglezi volumul sau sa vezi daca are teletext. Termini prin a cadea intr-o depresie adanca din cauza insuficientelor chestii pe care ai descoperit ca le poti face cu telecomanda. Eu termin prin a-ti arata ca telecomanda poate face mai multe chestii decat credeai, inclusiv sa-ti intre tie in fund.
3. Zappingul Sadic. Lasi cateva minute la meciul meu, pana se da penalty la scor de 0-0 si e minutul 90. Exact atunci iti amintesti sa vezi daca nu e vreo telenovela misto pe Acasa. Pari surprins/surprinsa cand ma vezi pregatindu-ma sa ma arunc pe geam de la etajul 10. Dupa ce m-am razgandit in ultimul moment, te apuca o criza de altruism si revii la meci cat sa vad echipele plecand la vestiare.
4. Zappingul Matematici Abstracte. Schimbi posturile cam cu aceeasi frecventa ca la numarul 1, dar nu in ordine. Asa ca, daca la punctul 1 ghiceam cand va veni milisecunda din postul 21 unde era meciul, acum trebuie sa stau cu adrenalina in gat pentru ca nu se stie cand il vei nimeri din nou, atat timp cat de la tine din telecomanda iese postul 66, apoi 3, apoi 20, apoi 47, si tot asa... Tipul de zapping ideal pentru a comite crime. Ar trebui sa aiba la procesul de la tribunal aceeasi valoare ca legitima aparare.
5. Zappingul Crizat. Ai ales 4 posturi cu programe relativ interesante, dar vrei musai sa vezi cate ceva din fiecare. Daca s-ar putea, in acelasi timp. Asa ca schimbi intre astea 4 posturi de-mi pui mintea pe pioneze. Intr-un final pierzi fazele interesante din fiecare program. Noroc ca ai recunoscut-o, ca mai aveam putin si chiar te credeam geniu, capabil sa vezi 4 programe odata, si sa le mai si intelegi doar pe baza de scurte secvente.