Airbites reloaded

Ce am marait eu oleaca pe aici (aici si aici) pe blog de Airbites si calitatea netului pe care mi-l ofera, fu fâs, fu parfum de roze in comparatie cu ce devotament prezinta tipul acesta in a descrie cat de fascinant e sa ai net de la ei. Deci mai sunt si alte persoane incantate de Airbites, si asta inseamna ca eu paranoic nu-s. Prin urmare s-ar parea ca se merita sa revin cu posturi pe tema asta, atat de draga mie. A serviciilor oferite de Airbites. Dar nu acum. Ca e noapte, si merge netul. Ca daca era ziua, atunci poate se merita sa scriu intr-un notepad articole pentru blog, ca oricum netul ori nu mergea, ori mergea cu viteza unui melc decapitat impins la deal de-un melc schiop. Dar acuma e noapte, si am o idee de net, de cativa kilo acolo, cat sa-mi verific si eu mail-ul, ca doar de asta dau 50 RON pe luna, pentru asa-zisa viteza de 1 mega. De la Airbites.