Zambon, Zamparini, suedezii

Zambon, o fi el escroc, smecher si profitor, dar si Iancu e prost si fatarnic. Eu nu inteleg, prefera sa dispara clubul cu totul decat sa plateasca aluia meleonu` de dolari, stiut fiind ca Iancu are de unde, si oricum a dat mult mai multe meleoane pe jucatorii-mercenari care mai si presteaza mai slab decat jucatorii de la echipa de tineret a aceluiasi club?
Si oricum, si prostia lui e de vina, ca altfel n-ar fi cumparat clubul fara palmares si alealalte chestii de-au ramas la Zambon.
Zamparini, siciliano-vero, il presidente de la clubul Palermo, s-a ofticat ca Mutu mai da si goluri, si l-a facut tigan. Nasol din partea lui. Dar oricum, parerea mea, e de preferat mutu tigan decat tiganu mut.
Aseara fu meci caritabil intre Manchester si o selectionata a Europei, cu ocazia a nu-stiu-ce aniversari a UiE. Iar la un moment dat comentatorul a constatat ca in atacul "Europei" presteaza doi suedezi. Iar eu in acel moment dat mi-am imaginat un Andersson si-un Svensson, blonzi, inalti si cu ochi albastri, stand in careu sa dea cu capu` la centrari, in stilul bine-cunoscut de fotbal scandinav. Doar ca suedezii erau: unul Ibrahimovici, Zlatan Ibrahimovic, care e mai degraba cunoscut ca fotbalist tehnic, si e brunet, si dupa nume puteti deduce cat de suedez din mosi-stramosi este (el este suedez ca nationalitate, ok, dar totusi...), iar celalalt era Larsson. OK, dupa nume pare suedez valabil. Numai ca e putin mai inalt decat masa si este putin cam mulatru, ca sa nu zic ca e mulatru in toata regula.