Ce altceva daca nu Airbites

La 5 minute dupa ce am publicat postul de mai jos, mi-a cazut netul. Si-a stat picat pana acum. Vreo 2 ore. Asa ca luni dimineata. Ca e net de la Airbites. Deja din 4 chestii despre care scriu, 5 sunt despre Airbites. Care am impresia ca s-au prins care dintre clientii lor sunt eu, ala dragut care scrie atatea lucruri bune despre ei in blogul meu, acesta aici de fata prezent. Cred ca s-au prins dupa felul dragut si amabil in care s-au purtat cu mine saptamana trecuta cand am fost sa le platesc pentru netul cel iute si bun pe care mi-l ofera. Atata greata si sictir cred ca n-ar avea nici Taricelu in el daca ar trebui sa-l caute de carii pe Basexu. Dar poate ca asa se poarta ei de obicei cu clientii, de la prea multe multumiri si aprecieri ce-or fi primind in fiecare zi. Oricum, ce mai vroiam sa zic e ca, spre surpriza mea absoluta, Airbites-u` ofera si servicii de telefonie fixa. Iar sloganul lor publicitar e ala de se vede si afisat prin oras, spre coruperea viitorilor nefericiti, si anume "Arde-ne la factura de telefon!". La care eu nu pot sa nu ma gandesc ca este o continuare subinteleasa - "...ca noi oricum te ardem la calitatea serviciului oferit". Cum dracu` o fi sa ai telefon fix fix de la Airbites, nu vreau sa ma gandesc. Probabil cand o suna clientul pe, de exemplu, mama-sa, discutia incepe cu "ce faci, puiu` mamii, cum de m-ai mai sunat?", "pai ce sa fac, mama, uite am prins ton la telefon, dupa ce tot incerc de-o saptamana sa vad daca are, si am profitat de ocazie sa te sun".
Tot in scopuri promotionale, s-a gandit Airbitesu` sa ofere invitatii la megaextraarhiultrasuperconcertu` Sistem de vineri seara din Rosu si Negru. Dadea invitatiile celor care veneau sa plateasca netu`. Dar beneficiai de intrare libera cu ea doar pana la o anumita ora din acea seara. Iar pe hubul de ODC unde fac schimb de licente utilizatorii Airbites, astazi era inca pus anunt cu "vino sa-ti platesti abonamentul la airbites si iei cu tine si o invitatie la concert" sau ceva de genul. Sa mai zic ca azi e luni, dar ei nu s-au obosit sa mai precizeze ca respectivul concert A FOST DEJA? Vineri seara. Iar azi e luni. Jmecheri, nu? Apropos, in acelasi spirit etic de facut publicitate si afaceri, vand si eu doua bilete la concertul Depeche Mode din iulie 2006. Numai 80 RON bucata. Proaspete si bune, neamule!

PS Sa n-aud ca e scuzabil, ca de vineri pana azi n-au avut timp sa schimbe anuntul sau mai stiu eu ce. Daca eu nu as fi platit netu` saptamana trecuta si m-as duce azi sa-l platesc, in loc sa mai astept vreo 2 saptamani, in ideea ca daca ma duc azi ma fac si cu invitatie la concert, presupunand ca m-ar interesa asemenea concert, si prin urmare mai imprumut si bani, presupunand ca n-am, ca sa ma fac si cu invitatia la concert - chestie care se intampla doar daca platesc azi, si presupunand toate astea, daca atunci cand ajung la ei cu banu` de net in mana si astept invitatia, ei ce-or sa zica, ce-or sa faca? "Pai stiti..." Iar eu care am imprumutat bani sa platesc netul azi, repede, iute, ca vine chitanta cu tot cu invitatie. Sau poate n-am imprumutat bani, dar sunt disperat dupa Sistem, si prin urmare mi-am vandut un rinichi sa fac rost de bani sa platesc netul care vine cu tot cu invitatia aia. Sau mi-am vandut casa. Sau am dat in cap la unul pe strada. Sau i-am facut statuie lu` Gigi Becali.
Mai am o nedumerire. De cand Sistem "concerteaza"? Adica... dau concert? Pai concertu` nu implica si ceva numit cantat? Eu stiam ca astia bat la niste butoaie. Aia nu e mai degraba reprezentatie? In fine, nu vreau sa mi-i pun in cap pe aia dintre voi la care Sistem place.