Stirile mele

Iaca stiri, fâs, Tariceanu si Basexu au o galceava mai ceva ca doua precupete la piata pe kilu` de varza murata si netratata genetic, dar in acelasi stil si cu aceleasi tactici, si hormonica a fatat, iar cum din cate stiu eu in ciclul legumelor dupa reproducere urmeaza sa se usuce si sa chiara, deci astept cu mult mai mult enteres urmatorul episod din viata acestui fenomen numit hormonica si din cauza a carei existente ( si nu numai din cauza asta ) imi doresc sa fi fost padurar in Tadjikistan sau undeva unde nici vantul sa nu bata decat somer in Romanica dar cu acces la cablul tv.

Stiri adevarate aici, in ordine cronologica, de interes national, al carui subiect sunt vedeta de mine:

1.Tot din ciclul sa fiu in rand cu lumea, ca altfel daca nu ma pun bine cu moda risc sa-mi creasca parul la loc dar in alte parti ale corpului decat pe cap, deci de aia pun si sondaje pe blog, am mai hotarat si sa-mi enstalez un feed reader. Desigur ca abia al 5-lea a mers, ca la restul nu le-a placut ca ceea ce da erori pe compul meu este win98-ul si nu alta dracie mai noua.
Pana la urma asta de aici si-a facut mila si a mers.
Daca nu mergea nici al 5-lea si trebuia sa continui cu download, install, restart, uninstall, restart, m-as fi simtit exact ca pe vremea cand instalam proaspatul pe atunci winxp. Asa s-a terminat la a 5-a incercare, deci prea devreme sa semene a instalare de windoze.
2.Nevasta-mea a descoperit dupa indelungi cautari o clama de par de-a ei in imediata proximitate a pernei mele, mai exact in mine, intre coastele doi si trei. Pentru acest fapt eu pregatesc masuri punitive si prin urmare diseara o las sa faca ce-i place ei cel mai mult, atat de mult incat de fiecare data dupa asta urmeaza o zi de crunta depresie, si anume o las sa gateasca ca dupa aia sa-i zic ca azi era ziua din saptamana in care era planificat sa mancam in oras. De fapt ea abia sambata trebuie sa gateasca, joi si vineri fiind zilele in care saptamana asta este planificat sa facem foame. Adica sa gatesc eu.
3.Am supt la un Dicarbocalm mai mult de trei sferturi de ora pana s-a terminat. M-a vindecat de arsuri la stomac, dar ma dureau falcile de-acuma. Oricum, producatorii de guma de mestecat sunt niste escroci, sunt sigur ca pun si nicotina in Orbit sau ceva de genul.
4.Feed readerul, ala al 5-lea care-a mers, pare c-a crapat. In urmatoarea jumatate de zi voi intretine masuri de resuscitare sau macar diagnosticare.
5.Descopar ca din ce in ce mai multa lume ( Pigbrother fiind ultimul de care aflu ) joaca Human Age. Mie imi place jocul ca nu-mi trebuie mai mult de 10 minute pe zi pentru el si ca e realist. Atat de realist incat in el eu momentan cantaresc 15 kile si sunt totusi ditamai adultul neanderthalian.
6.Moment de reclame. ( Doar ca aici nu redescoperim ca, dupa ceea ce ni se prezinta la teve la reclame, problemele majore ale romanilor sunt matreata, cariile si menstruatiile. Nu stiu cine a zis primul asta, da` bine a zis-o ).
7.Acording tu dis, eu fiindca am scris de Basexu si Tariceanu sunt lobbyist. Uatever dat mins. Si trebe sa ma si inregistrez nu stiu unde. Dar eu nu-s american, asa ca-i dau dracu`, la mine in tara e totusi democratie... (...)
"Thebes writes "Under Senate Bill S.1, political bloggers with a readership of over 500 who comment on policy matters or hope to incite 'grassroots' action amongst their readers would be forced to register with the Federal Government as lobbyists."
Aaa, si nici n-am 500 de cititori, daca e si asta o conditie. Desi mie-mi suna mai mult a altceva decat conditie.
8.Cred ca a mai crapat ceva, dar caut de juma` de ora si inca nu-mi dau seama ce.
9.Nu crapase feed readerul, era doar windowsul intr-una din perioadele de hibernare care survin spontan si total aleatoriu si care nu se termina pana nu-mi mai cad mie inca vreo suta de fire de par din cap.