Leapsa (titlu inspirat...)

De data asta VisUrat mi-a pasat-o, acuma sa vad daca prind voleul sau dau pe langa si ma fac de ras in fata multimii.
Deci 5 vicii:
1. Si eu fumez. Dar eu de la o vreme le cam numar cu cartusu`...
2. Counter strike-ul. E simplu, e infantil, dar imi trateaza orice stare de spirit nelalocul ei.
3. X11-ul. Numai Danny stie ce e aia. X11-ul m-a vindecat de Hattrick, care Hattrick ma vindecase de Championship Manager, care CM ma videcase de Solitaire, si tot asa...
4. Sexul. Ca probabil ar da mai mult de gandit daca nu-l trec aici, decat daca-l trec.
5. Carnea. Daca trece vreo zi fara carne in meniu, macar la micul dejun, cred ca intru in sevraj. Si uite asa m-am facut iubit de catre vegetarieni. Eu nu va inteleg pe voi, voi nu ma intelegeti pe mine, "so let`s just be friends!".

O pasez mai departe catre Suzi.
Si Flocea.
Si lui Nociv, ca poate asa isi face timp sa mai scrie si el prin blog.
Si de-a dracu`, lu` Adrian si Danny, ca ei oricum nu servesc dintr-astea, sunt prea traumatizati probabil de orice seamana a mass de messenger... ( hai sa fac si semnul asta: ":P" sa nu ma trezesc cu mail-ul spart sau mai mult de 5 injuraturi pe secunda aruncate-n comentariile la postul asta ). :P .