Leapsa cu ghinioane

Mi-a pasat-o Lokipaki si cica tre` sa zic 3 ghinioane. Pai bine fratilor, nu ajunge ca traiesc in Romania?...
In fine:
1. Pe lucrarea de diploma proaspat legata am constatat ca am trecut anul 2006 in loc de, cum ar fi trebuit, 2007. Iar acuma o sa trebuiasca iar sa ma duc la legatorie si sa decartez 25 RON din nou pt 4 cifre amarate. (asta de ieri)
2. La aceeasi lucrare in timp ce o printam, mi s-a golit de tot cartusul cand mai aveam de scos ultimul capitol. Si da-i alergatura duminica seara prin mall-urile Iasiului cu cartusu`n buzunar sa-l reincarc. (asta de duminica)
3. Nu mai stiu. Sa mor de mai stiu, momentan. Da` nici n-am nevoie sa se intample ceva doar sa am ce trece aici.
Servesc mai departe treaba asta cu ghinioanele lui Suzi.
Si daca vor, pot sa serveasca si Flocea, Adrian si Danny.