PR pt FEAA prin m(mm)

Marieeeana este o secretoare la secretoariatul FEAA. Marieeeana este o secretoare tare draguta. Intr-atat de draguta incat studentii ar prefera sa escaladeze Himalaya in bikini decat sa trebuiasca sa discute cu ea. Marieeeana este atat de draguta deoarece este ocupata. Ocupata cu vorbit sau primit de cereri, in mare. Miscarea muschilor faciali in exercitiul vorbirii o epuizeaza. Ridicarea unor foi de pe birou sau apasarea unor taste o obosesc mai mult decat ar obosi-o impinsul de vagoane cu fier vechi. Marieeeana produce panica in randul studentilor numai cat ii este rostit numele. Unii ar prefera sa auda "Ai luat 2 la optional" decat "Trebuie sa te duci cu cerere la secretariat (la Marieeeana)".
Marieeeana a fost cea care mi-a stricat ziua de luni. Marieeeana a fost cea din cauza careia curgea apa pe mine si imi tremurau picioarele cand am iesit din secretariat. Dar ii datorez ceva Marieeeanei. Daca n-as fi dat de ea, n-as fi aflat niciodata care este principiul de functionare al unei baze de date aflate pe serverul facultatii. Sau al serverului in sine, ma rog.
Si anume, cand a fost nevoie sa acceseze respectiva baza de date pentru a-mi confirma mie o chestie, acea baza de date, de pe acel server, era "busy". Nu mergea, nu functiona, nu se putea. Eu trebuia sa vin a doua zi. Ce vina are Marieeeana ca trebuia sa vin si a doua zi? Chiar daca poate a doua zi aveam intalnire cu Bush, Putin, Osama si fantoma lui Saddam la o cafea. Dar serverul/baza de date erau "busy". In acea zi. A doua zi poate nu mai erau. OK. Asta este. Bine ca o vad pe Marieeeana si a doua zi. Dar cand sa ies din secretariat, intra o studenta ochelarista cu un buchet de flori in mana. Si-l depunde langa tastatura Marieeeanei. Si avea studenta ochelarista nevoie de ceva care implica accesarea aceleiasi baze de date. De pe acelasi server. Si, minune, baza de date a functionat instantaneu. Adica si serverul. Si-a rezolvat ochelarista problema, a zambit frumos Marieeeanei, Marieeeana i-a zambit frumos, cu un ochi la studenta si unul la flori, si s-au despartit fericite. Parca erau doua lesbiane care tocmai si-au schimbat numerele de telefon. Si ceva in plus pe langa numerele de telefon.
Oricum, am vazut ca a mers serverul si baza de date, am zis ca se merita sa o mai sochez putin pe Marieeeana. Si am indispus-o cu prezenta mea langa biroul ei. "Tot nu merge baza de date?", intreaba nesimtitul de mine. Marieeeana, sa faca infarct, nu altceva. Sa ma zgarie cu unghiile pe fata. Sa ma muste de beregata. Sa-mi infinga tocurile in ochi. Porcul de mine, handicapatul si idiotul, n-a inteles ca (urlet) azi nu merge serveruuuuul(se zguduia tot etajul). Sa vin dracului maine.
Clar, am facut o descoperire teribila, multumesc Marieeeanei. Serverele la FEAA merg doar daca in apropierea anumitor calculatoare din facultate se depun buchete de flori.