Ma compromit moldovienesti

Ii multumesc lui Arhi ca mi-a descoperit blogul si mi-a facut vineri si ceva reclama cu aceasta ocazie. Nu stiam de ce mama naibii se dublase traficul pe aicea, deja imi faceam probleme ca o iau pe urmele lui Fulgerica si ma va accesa jumate` de Romanie. Si pana ce mintea mea neteda s-a incretit o secunda cat sa ma hotarasc sa dau si click pe Technorati sa vad de unde mi se trage, mai aveam oleaca si ma gandeam ca impactul folosirii cuvantului "sex" intr-un blog e mai puternic decat impactul pe care l-ar fi avut asupra lui Bush vestea ca Osama face personal tranzactii imobiliare in Manhattan de mai mult de-un an de zile. Fiindca tocmai am folosit acest cuvant in premiera pe acest blog, cu vreo 2 posturi in urma.
Si cum daca traficul s-a cam dublat, trebuie sa fiu eu de-andoaselea si sa fac ceva de-aiurea incat sa-l injumatatesc la loc, prin urmare o sa ma iau de limba moldoveneasca. Ca tot sunt si eu moldovean, si am un accent cat se poate de evident, de om crescut pe Culoarul Siretului, mutat la Iasi si vazut Bucurestiul doar in poze. Si sunt destul de mandru de accentul meu, care-i face pe basarabeni sa ma confunde cu unul de-al lor, ba chiar sa se ofere sa-mi dea lectii de romana. Insa astazi, mandria mea fata de accentul pe care-l am, a fost pusa la grea incercare. Un bun amic, deci familiarizat cu accentu` meu, mi-a atras atentia ca am folosit la un moment dat, in discutia oarecare purtata atunci cu el, cuvantul "şi". Cu accent pe "i". Adica nu "şâ", cum era de asteptat din partea mea ( Fachin şit, o trebuit sa deschid wordu` ca sa am de unde copia un s dintr-asta cu codita sub el). Da` ce n-a inteles amicu` asta al meu, si ce denota ca era si atat de atent la ce spuneam eu precum eram eu atent la bugetul Microsoftului cand mi-am instalat primul Windows 3.1 piratat, este faptul ca eu de fapt, desi am pronuntat "şi", tocmai am spus "ce". Iar mandria mea fu astfel restabilita.
Acest tocmai a fost probabil un articol din ciclul "Nu intelege nimeni nimic" sau "Dorian bate campii cu frenezie". Sa fiu iertat.