Despre nominalizari

Eu n-am nimic cu Roblogfest-ul. Sa nu ma intelegeti gresit, eu chiar il consider util si binevenit.
Faza e ca, atunci cand am auzit de el si am vrut sa ma inscriu si eu pe acolo, m-am trezit deja nominalizat. De altcineva. Acelui altcineva ii dedic acest articol, pentru ca nu prea a inteles la ce categorii m-as vedea eu nominalizat, la care sa mai am si sanse. Din pacate, acele categorii nu prea exista. Totusi eu le propun, poate data viitoare vor exista. Pentru sansele mele si pentru "nominalizatori":
1. Cel mai bun blog scris de un tip al carui "nickname" incepe cu litera D.
2. Cel mai bun blog facut pe fundal gri cu titlurile scrise cu rosu.
3. Cel mai bun blog ale carui posturi sunt scrise noaptea, salvate seara si publicate dimineata.
4. Cel mai bun blog in care nu apare cuvantul "sex". Ma rog, nu aparea.
5. Cel mai bun blog in care este link de "Google search" nefunctionabil iar "Technorati"-ul se incarca in juma` de ora.
6. Cel mai bun blog daca n-ar fi existat.
7. Cel mai bun blog in care a comentat Vio alaltaieri seara cu un asemenea spor, de am zis ca-mi crapa mail-ul de la cate mesaje de notificare primeam.
8. Cel mai bun blog nerecomandat celor care nu inteleg cuvinte din limba vorbita in Iasi City.
9. Cel mai bun blog in care labels-urile, desi bifate "yes" din "post template" de la bun inceput, ele tot canci sa se afle sub posturi.
10. Cel mai bun blog orisiunde, numai sa nu intre sub oprobriul public pentru ca am scris articolul asta.

PS Poza misto despre italic. Aici.