Post foarte important si urgent

Am efectuat un studiu statistic foarte complex, bazat pe observarea mail-urilor pe care le primeam de la sefii pe care i-am avut la diversele locuri de munca pe unde m-am perindat. Concluzia, in continuare: nu esti sef daca nu pui ca subiect la mail un titlu cat mai pompos si panicant, cat sa se constipe instantaneu angajatul numai cat il vede de departe, d-apoi sa mai apuce sa-l si deschida. Titluri de genul:
-"mesaj important"
-"mail urgent"
-"de deschis ACUM!"
-"foarte important!"
-"extrem de urgent"
-etc, c-ati prins ideea.

Dupa cum se vede, din subiect/titlu se pot trage foarte multe concluzii despre natura continutului. Ca e ceva legat de o noua strategie de marketing, ca anunta o marire de salariu sau iminenta concediere, nu conteaza, nu din subiect trebuie sa stii asa ceva. Din subiect trebuie sa stii ca e nemaipomenit de important, teribil de urgent si trebuie citit instantaneu, strangand din buci, cu transpiratia curgand torente pe ceafa, cu pulsul 250, si cu o lesinul pe vine. Ca doar mesajul e urgent, e important, e de la sef...

Iar dupa ce mesajul incredibil de urgent si important isi dezvaluie si continutul, vei afla ca e, intr-adevar, groasa. Chestii vitale de genul "Nu mai avem hartie igienica la baie" sau "De ieri fiica-mea nu mai este adepta decapotabilelor, a descoperit papusile" iti vor face ziua o zi deosebita, unica si demna de tinut minte. Cand totul a inceput de la acel "mesaj urgent" de la sef.