New Year... stuff

De la Adrian, tre' sa servesc aceasta una bucata leapsa.

Ce-am realizat in 2007:
-am mentinut profitul firmelor producatoare de tigari si cafea la aceleasi nivele ridicate prin consumul propriu
-am continuat sa fiu o greutate considerabila pe care Terra trebuie s-o suporte prin faptul ca de slabit, n-am slabit
-am facut ca astrele sa se bata cap in cap din punct de vedere horoscopic si Urania sa aiba un soc prin faptul ca am avut si eu o realizare profesionala -am dat si luat un examen de licenta
-am facut un prim pas in directia indicata doar de propria-mi gandire si simtire - m-am logodit
-am sabotat stereotipurile (asta e pluralul la stereotip?) conform carora calculatorul trebuie upgradat o data pe saptamana si continui sa am acea rasnita veche si prafuita, dar curata, cuminte si cinstita
-am contribuit la bugetul primariei Iasi (si mi-am indatorat astfel indirect destui contribuabili ieseni) prin faptul ca am continuat sa folosesc mijloacele de transport in comun, desi varianta accesibila mie la a obtine masina proprie ar fi doar sa mi-o decupez eu din staniol, sa aiba si vopsea metalizata, what the fuck...
-am continuat sa hartuiesc simtul estetic si sistemul nervos al lui Adrian, scapand din cand in cand cate-un zambaret prin messenger sau comentarii la articole din blog
-m-am lasat de Mu, m-am apucat de Lineage, m-am lasat de Lineage, m-am apucat de Conquiztador, m-am lasat de Conquiztador, m-am apucat de munca. X11 si Open Arena tot mai prestez.
-etc c-am obosit

Pentru 2008 imi propun sa:
- duc partea cu logodna la un nivel superior
- duc partea cu licenta la un nivel superior
- duc partea cu emoticonurile dedicate lui Adrian la un nivel suficient cat sa-l mai vad sucarit, ca merita
- duc partea cu tigarile, cafeaua si greutatea la ce nivel o da Domnu'
- nu-s pretentios, sa am acelasi nivel al veniturilor ca-n anul precedent (iar cheltuielile alea... obligatorii reduse cu 75%)
- etc ca iar am obosit