Reloaded si altele

1. Reloaded, deocamdata in sensul ca mai dau cu matura pe aici, sa nu trebuiasca sa-si stucheasca in sân de sperietura Mãria sa vizitatorul total accidental.

Altele:
2. Ma doare numele.

Unul care din cauza de nume (sau prenume) mi-ar complica in mod teoretic existenta blogului aista. Teoretic, ca practic... sa fii sanatos, tizule, ca eu l-am luat pe "whatever" de demult in brate.

3. Nici o postare fara glorie Airbites-ului

Airbites dauneaza grav si sanatatii mouse-ului meu. Spaima scroll down-ului - aici.

4. Softpedie cu surprize

Se ia linkul acesta.
Un program, ca multe altele. De care unii poate chiar au nevoie. Aici, prezentat pe Softpedia. Ca avand 3.73 MB. La download propriu-zis se dovedeste ca are vreo 12 mega.



Cam mult pentru un parlit de converter audio. Totodata prezentat ca freeware.



La instalare se cam dovedeste altceva. Adware sau poate chiar spyware, numai freeware nu.




Cireasa de pe tort vine spre sfarsitul instalarii. Cand guita Kaspersky de se cutremura peretii.



Sunt eu dintr-odata malitios? Asa s-ar parea. Am ceva cu Softpedia? Incep sa am. Ma insel eu si programul e curat ca gandurile unei maici starete in postul Pastelui? Cine are chef si-l tine sa verifice in detaliu n-are decat sa ma huleasca daca m-am inselat eu.

5. Live free, die young. And poor.

Tot nu pun Google Adsense si alte asemenea.

6. Posesorul acestui blog a fost coleg de grupa cu mine la facultate. Dar el n-are de unde sa stie. Pentru ca, dati-mi voie sa va sochez si traumatizez pe cei 1.244 insi care inca nu stiati acest aspect, Dorian nu e numele meu adevarat.

7. La Fulgerica, unde altundeva, am vazut un filmulet facut de niste pusti momentan elevi la liceul pe unde m-am perindat si eu 4 ani de zile. Pascanenii participa cu scurt-metrajul la un concurs pe tema combaterii consumului de alcool, dedicat liceenilor. Filmuletul poate fi vizualizat si votat - aici.