Posta redactiei

Sper sa nu para ca incerc sa-l imit pe Gogu Kaizer cu postarea asta, dar cand vad cu ce cautari se mai ajunge uneori de pe Google pe blogul meu, nu ma pot abtine...

-Servere moldovenesti de Warcraft - Sâ ie o bucatâ cablu, sâ zvârli pisti Prut, sâ lichejti la doua calculatoari cari au Warcraft instalat shâ sâ joacâ. In Single Player mode câ nu agiunge sfoara la cât ii di mari Prutu' zâlili iesti.

-Jocuri cu gipane - ai dintr-alea si nu stii ce sa faci cu ele? Ai nimerit la fix, iti pot sugera un joc ideal. Tu vii cu gipanul la mine, te cobori, eu ma urc la volan, tu alergi, eu claxonez, tu urli, eu nu franez, tu nu mai poti, eu dau inainte, eu dau inapoi, eu dau inainte, eu dau inapoi..

-Lipsa mirosului - cheia succesului nu e la mine.

-cum se da buzz de la tastatura - Pai cum? Cu mouse-ul.
Se pozitioneaza cursorul pe iconul de buzz din fereastra respectiva de messenger, se ia tastatura in mana si se da cu ea peste butonul (stanga) de la mouse.

-formula "as rinichii" - rinichii-s ca ghilimelele cand cauti ceva pe google. Adica au formula 1+1=2 iar ordinea sau pozitia nu conteaza.

-caut nume pentru firma nu am inspiratie - What about "S.C. Caut nume pentru firma nu am inspiratie S.R.L." ?

-cum bag mai multa viata la cs daca sunt admin - netragand in ceilalti. Cu siguranta asa va fi mai mare rata de viata pe server raportata la numarul de jucatori activi.

-cine a zis "ne plac oamenii pentru calitatile lor dar ii iubim pentru defectele lor"
- un mare filozof si emitator de aforisme, desigur. Adrian, aici.

-decret pt nu a plati liftu - Da, eu sunt ala. Iata o cautare reusita.

-mi-am oparit pielea - las-o sa te opareasca si ea pe tine, sa fiti chit.

-oparit in cerul gurii - Clar, blogul asta e de-a dreptul incandescent.

-sa moara mortu - usor de zis, greu de facut. Pentru sfaturi de la expertul in domeniu, trimite 100$ intr-un plic pe adresa redactiei.

-propozitii cu complotau - asa ma gandeam si eu...

-da buzz daca tii la mine - cautare de pe 24.11.2007. Sper ca inca mai astepti.

-sunete moldovenesti pe messenger - mda, s-ar asorta perfect cu office-ul in chineza pe un windows in araba.

-jocuri cu fete secretoare - seamana cu "joc cu fete absorbante" doar ca principiul de baza e invers. Sau nu?!...

-sa te faci invizibil la cs - fii spectator. ceilalti te vor vedea doar folosind vraja "vision". Shortcut pt aceasta vraja e tasta Tab.