Ce mi-a adus mie UE ( partea a 2-a )

Din cate am inteles, mie Ue mi-a adus si drepturi. Ca, de exemplu, atunci cand liftul e in revizie si cobor 10 etaje pe jos pana jos, daca ma impiedic, cad, si din inertie trec prin usa nu prea bine inchisa a vecinului de la etajul 8 si aterizez in oala lui cu bors de sfecla, am dreptul sa primesc un ciomag in creieri sau un incarcator de shotgun in fesa dreapta. Ca sunt pe proprietatea lui, n-am ce cauta pe acolo, iar omusteanul s-a speriat si a intrat in pozitie de legitima aparare.


In alta situatie, de fiecare data cand vine popa cu/de boboteaza iar dascalii sau ce-or fi insotitorii aia de bord ai popii, nu doar ca, an de an, bat la fiecare usa din scara, ci si incearca clanta, ca doar cine-l asteapta are usa primitor descuiata, numai ca eu nu-i astept si nici usa incuiata n-o tin ca nu ma tem de curent, si poate sunt si eventual pe femeie in procesul conceperii cand dascalii binevoiesc sa pofteasca in casa mea si cu privirea fix in curul meu despuiat, eh, atunci in acelasi spirit al simtirii de european adevarat ce m-am ajuns, o sa le ofer dreptul sa primeasca suturile mele intre dinti si sa fie fugariti zece etaje la vale prin tot blocul, cu tot cu popa si sutanele lui fluturand in vant, cu aghiazma, liturghie si boboteaza si tot arsenalul pe care-l mai au in dotare.