Blog Tag

M-a taguit Fulgerica si e ca un fel de joc si acuma trebuie sa zic 5 lucruri/ 5 secrete despre mine. Partea mai grea e ca trebuie sa dau si eu mai departe la 5 insi chestia asta, si eu cum sunt si mai nou, mai mic si mai prunc in blogosfera si decat Fulgerica, cred ca o sa am ceva bataie de cap cu aspectul asta.


Deci:
1. Folosesc Windows 98. De lene sau pentru ca inca n-am gasit suficiente motive ( programe sau jocuri care nu sa ruleze pe win 98 si de care sa am nevoie cu disperare ) sau pentru ca, pur si simplu, pe compul meu "ruleaza fin". Alt motiv pentru care inca folosesc Windows 98: sa fac in ciuda sfatuitorilor si sideratilor.
2. Nevasta-mea e cea mai mare gamer-ita din Univers, si am si eu un oarecare merit la chestia asta. Pe langa mandrie, desigur. De la Tycoonuri la Starcraft, Warcraft, Sims si chiar Counter Strike, multe jocuri a experimentat, iar la unele e chiar experta. Problema e ca mie cu sort de bucatarie totusi nu-mi sta prea bine...
3. Cumparam tigari de la basarabeni, pentru consum propriu, si nu cu cartusul, ci cu sacosa de cartusuri, pentru ca ieseam cu vreo 50% mai ieftin. Dar acuma, de cand cu intrarea in UE, amicilor mei basarabeni le trebuie vize si alte dracii sa mai poata intra in Romania, si nu prea mai intra, iar eu probabil o sa intru in colaps financiar daca o sa ajung sa cumpar tigari de la chiosc.
4. Tot nu m-am prins ce e ala RSS, cum functioneaza si la ce m-ajuta, dar poate intr-o buna zi, ma voi trezi de dimineata si cu altceva in cap decat matreata, si o sa-i dau de capat.
5. Tehnologia mi-o ia mereu inainte ( a se vedea punctul 1, cu Win98-ul, si nu vreti sa mai zic si ce mobil am, ce configuratie la calculator sau cum dau la manivela inainte sa urc la volan ).


Mai departe, sper sa se sesizeze, tag-uiesc pe:
Zoso
Nociv
Lokipaki
Adrian
Danny


Trai-mi-ar VisUrat si linkurile de pe pagina lui ca altfel nu stiu daca adunam 5 insi aici.