Plin de dragoste, plin de ur(L)ari

1. Le doresc celor de Airbites sa fie binecuvantati.

Cu cea mai irezistibila diaree si nici o hartie igienica pe-o raza de 10 kilometri in jurul locului intamplarii, pentru viteza de 5 kb la download oferita la un abonament de cica 3 mega, asta cand netul lor binevoieste sa se prefaca a exista.

2. Le doresc celor de la RDS Iasi sa castige o vacanta pe o insula exotica populata de bastinoase tinere si fierbinti amatoare de prestat sex oral.

Care sa fie si canibale. Asta pentru ca si dac-as sta pe Marte si nu in buricul targului si tot mi-ar veni sa puna net mai degraba.

3. Le doresc celor de la conel/renel/electrica/ie-on/cum-dracu-se-mai-cheama multa sanatate, fericire si prosperitate.

Parazitului artropod Sarcoptes scabiae care sa-i bucure cu vizita tot anul viitor, pentru intreruperile de curent de la 2 noaptea (si una la 5 ziua) care-mi pensioneaza toate inteligentele artificiale din incinta, plus nervii care nu fac fata ideii ca trebuie sa rescriu texte la care am stat deja cate-o juma' de ora sa le compun.

4. Le doresc celor de la Cosmoteu sau Posta Romana sau care-or fi de vina ca plicul cu factura ajunge in ultima zi de plata... nu le mai doresc nimic, le doreste Visurat destule. Cel putin Postei.

5. Ii doresc pisicii mele pe care o apuca toate nevoile biologice la 4 dimineata, implicit si fosnaitul, crantanitul si toata poluarea auditiva aferenta... nu-i doresc nimic decat bine, ca doar e pisica mea, ce, am innebunit?

6. Ii doresc Marieanei de la FEAA ce mi-ar dori ea mie daca ar citi postul in care ii aduc o sincera omagiere. Asta pentru cacam din 3 vizite incasate de acest blog, una e pe acel post.