Serenity

Cum pe la mine prin muzica sunt si multe chestii pe care nu am apucat inca sa le ascult vreodata sau macar sa stiu cu ce se mananca, asa am descoperit intr-o zi o piesa interesanta, trai-mi-ar shuffle-ul la Winamp.

Ii zicea "And dark was the sight of the thinking man", de Serenity, care cica era formatie romaneasca, de folk gothic. Cel putin asa scria pe folderul cu muzica lor.

Si da-i treaba lui google sa aflu cine-s astia, sa nu mor prost.

Scris "serenity metal", go planet.

Rezultat? "Official Serenity Homepage!!! Austrian Melodic Progressive Power Metal Band."

What the fuck, desigur.

Bag ochiul la ei pe site, dragut site dealtfel, dau la 'band', imi sare in ochi ce ocupatii au astia.

Primul dintre ei: M.Sc. (geography and history); currently at university to work on his doctoral thesis
Al doilea: Engineer of IT (systems administrator)
Za next uan: (male) Nurse (in a kidney dialysis centre)
E si-un al patrulea: Research & development technician (optical & crystal manufacturing industry)
Ultimul: Research & development technician (construction of cochlea implant system hearing aids)

Deci astia chiar sunt austrieci.

Am cautat si care-i treaba cu Serenity-ul romanesc. S-au nascut sperante, au murit talente. Au avut un album sau doua. Cred ca totusi numai unul. "The Name", care daca nu citesc rau ce vad pe net a fost o caseta scoasa de Bestial Records. Ce cauta albumul ca mp3-uri la mine in calculator, sa mor daca stiu. S-au mai numit Hovercraft si s-au despartit si reunit de vreo 3 ori, daca nu inteleg rau. Momentan.. split up. Asa-zis site oficial... crapat. Mai multe informatii ar fi aici. Dar nu foarte multe oricum, e un forum totusi. In rest, au mai supravietuit informatii pe ici, pe colo, foarte greu de gasit.

Concluzia... PACAT! Mare pacat. Muzica romaneasca bunisoara, de care (aproape) nici dracu' nu stie, si nici n-are cum sa afle.

(Ca in muzica de la mine din calculator e dracu' deja bagat, asta-i nerelevant.)

I-or fi stiind rockerii de rockeri, aia cu vechime, rockeri adevarati, nu zic nu, dar... totusi...

Si banc (cam sec), ca sa amortizez din efectul de "diferit" pe care-l are postul asta:

Napoleon se trezeste dimineata si iese din cort pe campul de lupta strigand cat putea de tare : " Aduceti-mi calul imediat!!!", slujitorii nimic, il priveau mirati. Napoleon : " Aduceti-mi calul imediat !!! ", slujitorii nimic, tot mirati. Scoate Napoleon sabia si o pune la gatul unui slujitor, tipand : " Aduceti-mi calul imediat sau ii tai capul ". Slujitorul speriat ii raspunde: "Mon Dieu!!...Mais vous parlez roumain, monsieur???!!!???...."